"We are Creating EXTRA ORDINARY incomes,
for ORDINARY people !"
-RobertT.Kiyosaki

MyMode is an online portal developed and managed by the Asia Mobile Commerce Privilege (M) Sdn Bhd which has its HQ in Ampang, Selangor. Asia Mobile Commerce Privilege (M) Sdn Bhd has been named the winner of the 4th Asia Pacific/Malaysia e-Entrepreneur Excellence Award 2005. MyMode had already established a huge number of followers. Currently, MyMode has more than 155,000 Agents under its wing. Join me as a member HERE !

Pelaburan Unit Amanah Islam

↑ Grab this Headline Animator

Monday, April 9, 2007

Reload Card Kini Satu Keperluan Hidup!

Perkembangan industri MOBILE telah membawakan satu teknologi yang sangat berkuasa iaitu Sistem Pesanan Ringkas atau lebih dikenali sebagai SMS (Short Messaging System) . Statistik hasil kajian Suruhanjaya Komunikasi & Multimedia Malaysia menunjukkan lebih dari 3,406 juta SMS telah dihantar dalam tempoh suku pertama tahun 2005, bukan sahaja untuk urusan pribadi tetapi turut melibatkan transaksi perniagaan.

Lanjutan dari ini, Asia Mobile Commerce Privilege (M) Sdn Bhd bertindak melahirkan portal M-Commerce MyMode bagi membantu para pengguna mobile phone seluruh Malaysia menjana keuntungan menerusi telefon bimbit mereka sendiri. Inilah trend perniagaan masakini. Kos yang Rendah, Risiko yang kecil, Keuntungan yang berlipat ganda!!

Kini syarikat yang menawarkan perkhidmatan reload card berasaskan konsep Multi-Network Marketing tumbuh bagai cendawan selepas hujan. Walau bagaimanapun untuk merasai keunggulan perniagaan M-commerce yang sebenar, MyMode adalah jawapannya!


Kini duit, kereta, telefon bimbit bukan lagi icon kemewahan tetapi salah satu keperluan hidup selari dengan peredaran masa. Untuk pengetahuan anda. bilangan pengguna telefon bimbit di Malaysia sudah melebihi 14 juta orang dan 80% darinya merupakan pengguna perkhidmatan prabayar(prepaid).

Lihatlah sendiri bertapa besarnya potensi untuk perniagaan ini!! Pengguna hari ini lebih suka perkhidmatan prabayar kerana mereka lebih bebas, tidak terikat dengan yuran langganan bulanan dan sebagainya. Dari statistik yang dikeluarkan pada tahun 2002, dan 2003 jelas menunjukkan peningkatan berkali ganda. Ini bermakna prospek anda semakin bertambah dari hari ke hari. Anda tidak menggunakan perkhidmatan prabayar? Tak jadi masalah! pengguna perkhidmatan pascabayar(post-paid) pun masih boleh melibatkan diri dalam peniagaan ini. Biarpun kad reload tidak dibeli untuk kegunaan sendiri, anda masih boleh jual kepada ahli keluarga dan rakan-rakan yang menggunakannya. Jadi kenapa tidak sertai kami sekarang?

No comments: